Ця технологія має унікальний набір прийомів і технік, які до¬зволяють на уроці створювати ситуацію мислення. Матеріалом для такої ситуації можуть служи¬ти навчальні тексти, параграфи підручників, уривки наукових статей, художні твори, відео-фільми. Мета технології — навчити такого сприйняття навчального матеріалу, в про-цесі якого інфор¬мацію, яку отримує учень, можна розуміти, сприймати, порівняти з особистим досвідом і на її ґрунті формувати своє аналітичне су¬дження. Технологія користується при¬йомами, за допомогою яких мож¬на інтенсифіку-вати процес читан¬ня наукових текстів, прослуховувати лекції тощо. Відомо, що в процесі тривалого слухання або читання увага розсіюється, втра¬чається інтерес і, як результат, знижується рівень розуміння.
|