№ п/п | Дата проведення. | Етапи роботи засідання ШМО. | Тема засідання. | Відповід. за підготовку питання. |
1. | 31.01. 2012 рік. | Використання вчителем-словесником новітніх технологій для підвищення мотивації у процесі навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. |
| | Вивчення досягнень науки і передового педагогічного досвіду. | 1. Розвиток інформаційної компетентності учнів як умова досягнення високої якості шкільної мовної освіти. | Соловйова М.В. |
2. Елементи медіаосвіти в навчальному процесі української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. | Погоріла О.П. |
3. Методика організації словникової роботи на уроках української та російської мови. | Солонська О.А. |
Дослідження методичної теми школи: «Технологія розвивального навчання як засіб соціальної адаптації навчально-виховного процесу». | 4. Суть соціально орієнтованої моделі навчання: навчальні інноваційні технології; виховні інноваційні технології; формування творчої особистості в соціальної адаптації навчально-виховного процесу. | Соловйова М.В. Даниленко Л.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. |
Калейдоскоп інноваційних технологій, методів і форм навчання (за матеріалами періодики) | 5. Технологіядиференційованогонавчання української мовивстарших класаху процесіпідготовки до ДПА та ЗНО. 1) Диференціація навчання на уроках української мови через поєднання різноманітних організаційних форм. Соловйова М.В. 2) Домашнє завдання як засіб диференційованого навчання мови. Мальцева Н.С. 3) Можливості Інтернету в організації диференційованої навчальної роботи учня. Погоріла Н.С. 4) Діалогові форми роботи з учнями випускних класів. Соловйова М.В. | Соловйова М.В. Мальцева Н.С. Погоріла Н.С. Соловйова М.В. |
Вивчення педагогічного досвіду. | 6. Система підготовки до державної підсумкової атестації з української мови в 9-х . | Соловйова М.В. Погоріла О.П. |
7. Система підготовки до державної підсумкової атестації з української мови в 9-х. | Солонська О.А. Мальцева Н.С. |
8. Презентація досвіду роботи Соловйової М.В. за методичною темою «Застосування технології розвитку критичного мислення у процесі навчання української мови та літератури». | Соловйова М.В. |
2. | 22.04. 2012 рік. | Аналітична робота учителя-словесника як передумова професійного росту. |
| | Вивчення нормативних документів МОН України. | 1. Ознайомитися «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2011 н.р.». | Соловйова М.В. |
2. Ознайомитися з матеріалами до ДПА з української мови в 9-му та 11-му класах (збірники диктантів та переказів). | Соловйова М.В. Солонська О.А. |
Підведення підсумків, аналіз діяльності. | 3. Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках української та російської мови. | Соловйова М.В. Стасюк Н.М. |
4. Результати огляду знань учнів у випускних 9-их та 11-их класах з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. | Соловйова М.В. Солонська О.А. Погоріла О.П. Новосела Т.А. |
5. Результати моніторингу знань учнів 11-их класів з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. | Соловйова М.В. |
6. Звіт членів ШМО учителів-філологів 2011-2012 н.р.: - виконання вимог єдиного орфографічного режиму; - перевірка техніки читання учнів 5-11 класів; - результативність участі у філологічних конкурсах, МАН; - участь учителів у професійних конкурсах; - презентації досвіду роботи учителів, котрі атестувалися. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. Мальцева Н.С. Солонська О.А. Погоріла О.П. Даниленко Л.В. |
7. Підведення підсумків роботи ШМО за 2011-2012 н.р.та розробка системи заходів по усуненню виявлених недоліків | Соловйова М.В. |
8. Планування роботи ШМО на 2012-2013 н.р. | Соловйова М.В. |