№
п/п
|
Дата проведення.
|
Етапи
роботи засідання ШМО.
|
Тема засідання.
|
Відповід.
за підготовку питання.
|
1.
|
05.02.
2013 рік.
|
Підвищення
мотивації у процесі навчання української мови та літератури, російської мови
та зарубіжної літератури
|
|
|
Вивчення досягнень науки
і передового педагогічного досвіду.
|
1. Медіаосвіта
вчителя – запорука підвищення мотиваційного клімату в навчальному процесі
української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури.
|
Погоріла О.П..
|
2.
Методика організації словникової роботи на уроках української та зарубіжної
літератури.
|
Солонська О.А.
Стасюк Н.М.
|
Дослідження методичної теми ШМО.
|
3. Формування
позитивного ставлення до навчання – один з головних чинників активізації
пізнавальних інтересів, усвідомлення навчальної діяльності як суспільно
вагомої, особистої зацікавленості.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
Стасюк Н.М.
|
Методичний фестиваль
(за
матеріалами періодики)
|
4.
Ефективність застосування методів технології
розвивального навчання у процесі вивчення мови та літератури
- Продуктивні методи.
- Методи розвитку творчих здібностей.
- Комбінування
методів навчання – можливість гнучкості побудови навчальної діяльності.
|
Соловйова М.В.
Мальцева Н.С.
Погоріла Н.С.
Новосела Т.А.
|
Вивчення педагогічного досвіду.
|
5. Система підготовки до
державної підсумкової атестації з
української мови в 9-х класах.
|
Соловйова М.В.
Мальцева Н.С.
|
6. Система підготовки до
державної підсумкової атестації з
української мови в 11-му класі.
|
Солонська О.А.
|
2.
|
10.04.
2013 рік.
|
Аналітична
робота учителя-словесника як передумова професійного росту.
|
|
|
Вивчення нормативних документів
МОН України.
|
1. Ознайомитися «Про порядок закінчення навчального року та проведення
державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013
н.р.».
|
Соловйова М.В.
|
2. Ознайомитися з матеріалами до ДПА з української мови в 9-му та 11-му
класах (збірники диктантів та переказів).
|
Соловйова М.В.
Мальцева Н.С.
|
Підведення підсумків,
аналіз діяльності.
|
3.
Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках
української та російської мови.
|
Соловйова М.В.
Стасюк Н.М.
|
4. Результати огляду знань учнів у випускних 9-их та
11-их класах з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної
літератури.
|
Соловйова М.В.
Солонська О.А.
Мальцева Н.С.
Новосела Т.А.
|
5.
Результати моніторингу знань учнів
11-их класів з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної
літератури.
|
Соловйова М.В.
Солонська О.А.
|
6. Звіт членів ШМО учителів-філологів 2012-2013 н.р.:
-
виконання вимог єдиного орфографічного режиму;
- перевірка техніки читання учнів 5-11 класів;
-
результативність участі у філологічних конкурсах, МАН;
- участь
учителів у професійних конкурсах.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
Стасюк Н.М.
Мальцева Н.С.
Солонська О.А.
Погоріла О.П.
|
7. Підведення підсумків роботи
ШМО за 2012-2013 н.р. та розробка системи заходів по
усуненню виявлених недоліків.
|
Соловйова М.В.
|
8.
Планування роботи ШМО на 2013-2014 н.р.
|
Соловйова М.В.
|