№ п/п |
Дата проведення. |
Етапи роботи засідання ШМО. |
Тема засідання. |
Відповід. за підготовку питання. |
1. |
05.02. 2013 рік. |
Підвищення мотивації у процесі навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури |
||
|
|
Вивчення досягнень науки і передового педагогічного досвіду. |
1. Медіаосвіта вчителя – запорука підвищення мотиваційного клімату в навчальному процесі української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. |
Погоріла О.П.. |
2. Методика організації словникової роботи на уроках української та зарубіжної літератури. |
Солонська О.А. Стасюк Н.М. |
|||
Дослідження методичної теми ШМО. |
3. Формування позитивного ставлення до навчання – один з головних чинників активізації пізнавальних інтересів, усвідомлення навчальної діяльності як суспільно вагомої, особистої зацікавленості. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. |
||
Методичний фестиваль (за матеріалами періодики) |
4. Ефективність застосування методів технології розвивального навчання у процесі вивчення мови та літератури - Продуктивні методи. - Методи розвитку творчих здібностей. - Комбінування методів навчання – можливість гнучкості побудови навчальної діяльності. |
Соловйова М.В. Мальцева Н.С. Погоріла Н.С. Новосела Т.А. |
||
Вивчення педагогічного досвіду. |
5. Система підготовки до державної підсумкової атестації з української мови в 9-х класах. |
Соловйова М.В. Мальцева Н.С. |
||
6. Система підготовки до державної підсумкової атестації з української мови в 11-му класі. |
Солонська О.А. |
|||
2. |
10.04. 2013 рік. |
Аналітична робота учителя-словесника як передумова професійного росту. |
||
|
|
Вивчення нормативних документів МОН України. |
1. Ознайомитися «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2013 н.р.». |
Соловйова М.В. |
2. Ознайомитися з матеріалами до ДПА з української мови в 9-му та 11-му класах (збірники диктантів та переказів). |
Соловйова М.В. Мальцева Н.С. |
|||
Підведення підсумків, аналіз діяльності. |
3. Формування та розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках української та російської мови. |
Соловйова М.В. Стасюк Н.М. |
||
4. Результати огляду знань учнів у випускних 9-их та 11-их класах з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. |
Соловйова М.В. Солонська О.А. Мальцева Н.С. Новосела Т.А. |
|||
5. Результати моніторингу знань учнів 11-их класів з української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. |
Соловйова М.В. Солонська О.А. |
|||
6. Звіт членів ШМО учителів-філологів 2012-2013 н.р.: - виконання вимог єдиного орфографічного режиму; - перевірка техніки читання учнів 5-11 класів; - результативність участі у філологічних конкурсах, МАН; - участь учителів у професійних конкурсах. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. Мальцева Н.С. Солонська О.А. Погоріла О.П. |
|||
7. Підведення підсумків роботи ШМО за 2012-2013 н.р. та розробка системи заходів по усуненню виявлених недоліків. |
Соловйова М.В. |
|||
8. Планування роботи ШМО на 2013-2014 н.р. |
Соловйова М.В. |
IV. Тематика засідань. ІІ семестр.