Основні напрямки роботи ШМО на 2011-2012 н.р.
№ п/п | Зміст роботи | Термін | Відповідальний за виконання |
1. | Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
2. | Контроль за виконанням нормативних вимог до навчання та виховання учнів. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
3. | Планування роботи ШМО по вивченню і втіленню в практику роботи рекомендацій педагогічної науки з проблемної теми бердянського району «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб формування успішної та компетентної особистості учня.». | Вересень – жовтень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Мальцева Н.С. |
4. | Вивчення можливостей навчальних програм по реалізації завдань з проблемної теми школи «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб соціальної адаптації компетентної та успішної особистості учня». | Вересень – жовтень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
5. | Визначення основних питань, які рекомендуються вчителям-філологам для вивчення у ході самостійної роботи з проблемної теми ШМО «Технологія розвивального навчання як засіб соціальної адаптації навчально-виховного процесу». | Вересень – жовтень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Мальцева Н.С. |
6. | Обговорення: - питань з методики викладання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури; - принципових питань програми Міністерства освіти; - розглядання календарно-тематичних планів. | Вересень, січень. | Соловйова М.В. Мальцева Н.С. |
7. | Підготувати та провести педагогічне читання на тему «Формування грамотності письма та мовлення – актуальна проблема сучасної філологічної освіти». | Листопад. | Мальцева Н.С. Стасюк.С. |
8. | Навчально-методичне консультування членів ШМО. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. |
9. | Аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпеченнянавчально-виховногопроцесу членами ШМО. | Вересень -жовтень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
10. | Надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійноїмайстерності. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
11. | Підготовка та проведення: -олімпіад з базових дисциплін; - конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт; - турнірів юних науковців; - тематичних виховних заходів; -конкурсів художнього читання. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Солонська О.А. Стасюк Н.М. |
12. | Провести конкурси членів ШМО: - «Краща модель уроку мови/літератури»; - «Кращий тематичний виховний захід»; - «Кращий філолог - 2012». | Вересень – березень. | Соловйова М.В. Стасюк Н.М. |
13. | Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу членів ШМО: - вивчення й узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду та його впровадження; - залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи. | Вересень – жовтень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Погоріла О.П. |
14. | Організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації членів ШМО. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
15. | Розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи ШМО. | Вересень – травень. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |