IV. Тематика засідань.
ПЛАН
роботи шкільного методичного об`єднання вчителів-філологів
(української мови та літератури та російської мови та зарубіжної літератури)
Осипенківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
І семестр 2011-2012 н.р.
№ п/п | Дата проведення. | Етапи роботи засідання ШМО. | Тема засідання. | Відповід. за підготовку питання. |
1. | 30.09. 2011 рік. | Інноваційні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності організації та управління навчально-виховним процесом. | ||
Вивчення нормативних документів МОН України. | 1. Узгодження та затвердження плану та напрямків роботи ШМО філологів на 2011-2012 навчальний рік. | Соловйова М.В. | ||
2. Вивчення нормативних документів Міністерства освіти та методичних рекомендацій щодо питань вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літературив загальноосвітніх закладах у 2011-2012 н.р. | Соловйова М.В. | |||
3. Ознайомлення з: Концепцією літературної освіти від 26.01.2011 року № 58; Концепцією державної мовної політики. Указ Президента України від 15 лютого 2010 року №161/2010; Концепцією мовної освіти в Україні (проект). | Соловйова М.В. | |||
Дослідження методичної теми школи: «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб соціальної адаптації компетентної та успішної особистості учня». | 4. Соціально орієнтований урок. У чому полягає саме інноваційний підхід до проектування такої системи? Класифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем); педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу: педагогічні технології на основі активізації інтенсифікації діяльності учнів; педагогічні технології на основі ефективності управління та організації навчального процесу. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. | ||
Вивчення методик організації навчальної та виховної діяльності. | 5. Компетентнісний підхід під час вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. | ||
6. Звіт про курсову перепідготовку учителя української мови та літератури Погорілої О.П. | Погоріла О.П. | |||
7. Організація допрофільної підготовки та переходу на профільне навчання в 10 класі. | Солонська О.А. | |||
8. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 5-ому класі. | Соловйова М.В. Мальцева Н.С. Стасюк Н.М. | |||
9. Підготовка та проведення шкільних етапів: - олімпіади з української мови та літератури; - олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури; - Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. Мальцева Н.С. | |||
2. | 14.12. 2011 рік. | Вплив креативних якостей учителя-словесника на формування учня як творчої особистості. | ||
Консультації з розвитку та підвищення професійноїмайстерності. | 1. Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах роботи в школі. | Соловйова М.В. | ||
2. Організація та методика роботи з обдарованими учнями. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. | |||
3. Сучасні педагогічні технології навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури. | Соловйова М.В. | |||
4. Сучасні вимоги до узагальнення, опису та поширення педагогічного досвіду. | Соловйова М.В. Стасюк Н.М. | |||
Семінар-практикум «Калейдоскоп інноваційних технологій, методів і форм навчання» | 5. Розвиток критичного та креативного мислення на уроках української мови та літератури: 1) Специфіка застосування технології розвитку критичного мислення у процесі навчання української мови та літератури (за досвідом роботи Соловйової М.В.). 2) Креативність як спроможність до нестандартного, оригінального й конструктивного мислення й поведінки у процесі навчання української літератури (за досвідом роботи Погорілої О.П.). | Соловйова М.В. Погоріла О.П. | ||
Вивчення методик організації навчальної та виховної діяльності. | 6. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 10-ому класі. | Солонська О.А. Новосела Т.А. | ||
7. Підсумки шкільного та районного етапів олімпіад, з української мови та літератури, російської мови та літератури, конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. | Соловйова М.В. | |||
8. Аналіз науково-дослідницької діяльності учнів та корегуючої ролі учителя-керівника. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. | |||
9. Результати перевірки роботи учителів-філологів у І семестрі 2011-2012 н.р.: - виконання вимог єдиного орфографічного режиму; - перевірка техніки читання. | Соловйова М.В. Новосела Т.А. |