Калина

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід


Середа, 26.06.2019, 23:37

Ви увійшли як Гость|
Група "Гості"
Вітаю Вас Гость |RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітаємо [28]
Свято, ювілей
Події у світі [39]
Новини, події, відгуки
Наші нагороди [3]
Корисно знати [15]
Моя країна - Україна [11]
Пам`ятні дати [3]
Банери друзів
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Ми в каталогах



Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Каталог интернет-ресурсов - MediumSEARCH.com

Белый каталог сайтов

Украина-Сегодня: Каталог сайтов


Мультиплеєр
IV. Тематика засідань. І семестр.

п/п

Дата проведення.

Етапи

роботи засідання ШМО.

 

Тема засідання.

Відповід.

за підготовку питання.

1.

28.09.

2012 рік.

Розвивальне навчання як засіб формування здібностей із самовдосконалення, активного, творчого мислення, самостійного навчання.

 

 

Вивчення нормативних документів МОН України

1. Узгодження та затвердження плану та напрямків роботи ШМО філологів на 2012-2013 навчальний рік.

Соловйова М.В.

2. Вивчення нормативних документів Міністерства освіти та методичних рекомендацій  щодо питань вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури в загальноосвітніх закладах у 2012-2013 н.р.

Соловйова М.В.

Круглий

стіл з дослідження методичної теми ШМО

3.      Сучасні технології розвивального навчання (теорії дослідження):

-          Концепція розвивального навчання;

-          Система розвивального навчання Л.В. Занкова;

-          Технологія розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

Стасюк Н. М.

Вивчення методик організації навчальної та виховної діяльності

 

4. Особливості організації навчальної діяльності у процесі викладання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури із застосуванням найбільш ефективних методів розвивального навчання.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

5. Організація допрофільної підготовки у 8 класі.

Соловйова М.В.

6. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання  української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 5-ому класі.

Соловйова М.В.

Погоріла О.П.

Стасюк Н.М.

7. Підготовка та проведення шкільних етапів:

- олімпіади з української мови та літератури;

- олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури;

- Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка;

- Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

Стасюк Н.М.

Мальцева Н.С.

2.

18.12.

2012 рік.

Активізація комунікативної діяльності школярів у процесі вивчення мови та літератури шляхом застосування технології розвивального навчання.

 

 

Консультації з  розвитку та підвищення професійної майстерності

1. Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах  роботи сучасної школі.

Соловйова М.В.

2. Організація та методика роботи з обдарованими  учнями.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

Семінар-практикум

«Підвищення рівня навчання з мови та літератури крізь призму основних принципів технології розвивального навчання»

3. Виявлення і корекція відставання у вивченні мови та літератури шляхом спрямованої та систематичної роботи, спрямованої на розвиток учнів низького рівня навченості (за Л. Занковим):

 

- Принцип навчання на високому рівні складності.

- Принцип навчання швидким темпом.

- Принцип провідної ролі теоретичних знань.

- Принцип усвідомлення школярами процесу учіння.

- Принцип цілеспрямованої і систематичної роботи з розвитку всіх учнів.

Соловйова М.В.

Погоріла О.П.

Стасюк Н.М.

Солонська О.А.

Вивчення методик організації навчальної  та виховної діяльності.

4. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 10-ому класі.

Новосела Т.А.

Солонська О.А.

5. Підсумки шкільного та районного етапів олімпіад, з української мови та літератури, російської мови та літератури, конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.

Соловйова М.В.

6. Аналіз науково-дослідницької діяльності учнів та корегуючої  ролі учителя-керівника.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

7. Результати перевірки роботи учителів-філологів у І семестрі 2012-2013н.р.:

- виконання вимог єдиного орфографічного режиму;

-  перевірка техніки читання.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.


Пошук
Годинник
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Корисні сайти

Освітній портал

Архів статей
Наша кнопка
         Вставте цей код на свій сайт
Хмаринка тегів
Наші гості
free counters

Copyright MyCorp © 2019