№ п/п |
Дата проведення. |
Етапи роботи засідання ШМО. |
Тема засідання. |
Відповід. за підготовку питання. |
1. |
28.09. 2012 рік. |
Розвивальне навчання як засіб формування здібностей із самовдосконалення, активного, творчого мислення, самостійного навчання. |
||
|
|
Вивчення нормативних документів МОН України |
1. Узгодження та затвердження плану та напрямків роботи ШМО філологів на 2012-2013 навчальний рік. |
Соловйова М.В. |
2. Вивчення нормативних документів Міністерства освіти та методичних рекомендацій щодо питань вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури в загальноосвітніх закладах у 2012-2013 н.р. |
Соловйова М.В. |
|||
Круглий стіл з дослідження методичної теми ШМО |
3. Сучасні технології розвивального навчання (теорії дослідження): - Концепція розвивального навчання; - Система розвивального навчання Л.В. Занкова; - Технологія розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н. М. |
||
Вивчення методик організації навчальної та виховної діяльності |
4. Особливості організації навчальної діяльності у процесі викладання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури із застосуванням найбільш ефективних методів розвивального навчання. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
||
5. Організація допрофільної підготовки у 8 класі. |
Соловйова М.В. |
|||
6. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 5-ому класі. |
Соловйова М.В. Погоріла О.П. Стасюк Н.М. |
|||
7. Підготовка та проведення шкільних етапів: - олімпіади з української мови та літератури; - олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури; - Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка; - Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. Стасюк Н.М. Мальцева Н.С. |
|||
2. |
18.12. 2012 рік. |
Активізація комунікативної діяльності школярів у процесі вивчення мови та літератури шляхом застосування технології розвивального навчання. |
||
|
|
Консультації з розвитку та підвищення професійної майстерності |
1. Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах роботи сучасної школі. |
Соловйова М.В. |
2. Організація та методика роботи з обдарованими учнями. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
|||
Семінар-практикум «Підвищення рівня навчання з мови та літератури крізь призму основних принципів технології розвивального навчання» |
3. Виявлення і корекція відставання у вивченні мови та літератури шляхом спрямованої та систематичної роботи, спрямованої на розвиток учнів низького рівня навченості (за Л. Занковим): - Принцип навчання на високому рівні складності. - Принцип навчання швидким темпом. - Принцип провідної ролі теоретичних знань. - Принцип усвідомлення школярами процесу учіння. - Принцип цілеспрямованої і систематичної роботи з розвитку всіх учнів. |
Соловйова М.В. Погоріла О.П. Стасюк Н.М. Солонська О.А. |
||
Вивчення методик організації навчальної та виховної діяльності. |
4. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 10-ому класі. |
Новосела Т.А. Солонська О.А. |
||
5. Підсумки шкільного та районного етапів олімпіад, з української мови та літератури, російської мови та літератури, конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. |
Соловйова М.В. |
|||
6. Аналіз науково-дослідницької діяльності учнів та корегуючої ролі учителя-керівника. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
|||
7. Результати перевірки роботи учителів-філологів у І семестрі 2012-2013н.р.: - виконання вимог єдиного орфографічного режиму; - перевірка техніки читання. |
Соловйова М.В. Новосела Т.А. |
IV. Тематика засідань. І семестр.