№
п/п
|
Дата проведення.
|
Етапи
роботи засідання ШМО.
|
Тема засідання.
|
Відповід.
за підготовку питання.
|
1.
|
28.09.
2012 рік.
|
Розвивальне
навчання як засіб формування здібностей із самовдосконалення, активного,
творчого мислення, самостійного навчання.
|
|
|
Вивчення нормативних документів
МОН України
|
1. Узгодження та затвердження плану та
напрямків роботи ШМО філологів на 2012-2013 навчальний рік.
|
Соловйова М.В.
|
2. Вивчення нормативних документів Міністерства освіти
та методичних рекомендацій щодо питань вивчення української мови та
літератури, російської мови та зарубіжної літератури в загальноосвітніх закладах у 2012-2013 н.р.
|
Соловйова М.В.
|
Круглий
стіл з дослідження методичної теми ШМО
|
3.
Сучасні
технології розвивального навчання (теорії дослідження):
-
Концепція
розвивального навчання;
-
Система
розвивального навчання Л.В. Занкова;
-
Технологія
розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
Стасюк Н. М.
|
Вивчення методик організації
навчальної та виховної діяльності
|
4. Особливості
організації навчальної діяльності у процесі викладання української мови та
літератури, російської мови та зарубіжної літератури із застосуванням найбільш
ефективних методів розвивального навчання.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
|
5.
Організація допрофільної підготовки у 8 класі.
|
Соловйова М.В.
|
6.
Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської
мови та зарубіжної літератури у 5-ому класі.
|
Соловйова М.В.
Погоріла О.П.
Стасюк Н.М.
|
7.
Підготовка та проведення шкільних етапів:
- олімпіади з української мови та літератури;
- олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури;
- Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської
молоді імені Тараса Шевченка;
- Міжнародного конкурсу знавців української мови імені
Петра Яцика.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
Стасюк Н.М.
Мальцева Н.С.
|
2.
|
18.12.
2012 рік.
|
Активізація
комунікативної діяльності школярів у процесі вивчення мови та літератури
шляхом застосування технології розвивального навчання.
|
|
|
Консультації з розвитку та
підвищення професійної майстерності
|
1. Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах роботи сучасної школі.
|
Соловйова М.В.
|
2. Організація та методика роботи з обдарованими учнями.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
|
Семінар-практикум
«Підвищення рівня навчання з мови
та літератури крізь призму основних принципів технології розвивального
навчання»
|
3. Виявлення
і корекція відставання у вивченні мови та літератури шляхом спрямованої та
систематичної роботи, спрямованої на розвиток учнів низького рівня навченості
(за Л.
Занковим):
- Принцип навчання на високому рівні складності.
- Принцип навчання швидким темпом.
- Принцип провідної ролі теоретичних знань.
- Принцип усвідомлення школярами процесу учіння.
- Принцип цілеспрямованої і систематичної роботи з
розвитку всіх учнів.
|
Соловйова М.В.
Погоріла О.П.
Стасюк Н.М.
Солонська О.А.
|
Вивчення методик організації
навчальної та виховної діяльності.
|
4. Огляд
результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури,
російської мови та зарубіжної літератури у 10-ому класі.
|
Новосела Т.А.
Солонська О.А.
|
5. Підсумки шкільного та районного етапів олімпіад, з
української мови та літератури, російської мови та літератури, конкурсу
знавців української мови імені Петра Яцика.
|
Соловйова М.В.
|
6. Аналіз науково-дослідницької
діяльності учнів та корегуючої ролі
учителя-керівника.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
|
7. Результати перевірки роботи учителів-філологів у І
семестрі 2012-2013н.р.:
- виконання
вимог єдиного орфографічного режиму;
- перевірка техніки читання.
|
Соловйова М.В.
Новосела Т.А.
|