ЗВІТ
з виховної роботи у 7 класі 2011-2012 н.р.
Класний керівник – Соловйова М.В.
Тема:Застосування інноваційних технологій у формуванні навичок толерантної взаємодії у підлітків.
Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо. Метою виховної роботи у класному колективі є формування громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань.
Виховна робота у 7 класі у 2011-2012 н.р. передбачала реалізацію наступних завдань:
- Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.
- Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення політехнічного кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.
- Фізичне удосконалення, зміцнення здоров’я й формування в учнів санітарно-гігієнічної культури.
- Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.
- Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.
Для реалізації цих завдань у класі був розроблений план виховної роботи, що охопив усі напрямки виховання.
Систематизовано було організацію та участь у календарні, традиційні шкільні, сільські свята, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Формами організації виховної діяльності у класі були:
- Традиційні українські свята: «Свято Покрови», «Прийшов Наум – прийшла наука на ум…», «Козацькі розваги».
- Тематичні виставки: «Світ моїх захоплень» (Шалаєв В., Демянець О.), «Українська писанка як весняна пісенька» (Каткова Т., Клінішева А., Ушакова А., Тарасенко В., Єфименко О.).
- Уроки мужності: «Афганістан: дорогами молодості…», «Історія і трагедія Бабиного Яру», «Остербайтери із нашого села», «Махновський рух і новоспащани».
- Літературні конференції: «Європейський день мов» (шкільний конкурс поліглотів), «День української писемності» (районне свято).
- Вахти пам’яті: День визволення села від німецько-фашистських загарбників: «Шляхами подвигу і слави».
- Відкриті акції: «Прийшов Святий Микола…» (благодійна), «Зателефонуй своїй бабусі та дідусеві», «Біла ромашка» (День боротьби з туберкульозом), «Сад снігових фігур».
- Екскурсії: « Дорогами рідного села » (віртуальна екскурсія), «Краса навколо нас» (екскурсія до річки під час літнього відпочинку).
Учнівське самоврядування сформовано на основах демократичного підходу щодо визначення роботи у колективі, що сприяє вільному виявленню особистості у колективі.
Робота з батьками учнів мала практичний та консультаційний характер з точки зору психології та соціології. Бесіди, лекції, корекційно-виховні заходи було систематизовано і підпорядковано виховній темі класу.
Активність учнів 7-го класу у 2011-2012 н.р.:
- Привітальне слово учасникам районного етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (організація і проведення).
- «Візьмемося за руки, і хай зігріються серця» (проведення відкритого районного виховного заходу).
- «Європейський день мов» (організація і проведення загальношкільного заходу).
- «Козацькі розваги» (організація і проведення загальношкільного заходу).
- «День української мови» (організація і проведення загальношкільного заходу).
- І місце у виставці квітів до Дня визволення села.