Калина

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід


Субота, 21.12.2024, 15:10

Ви увійшли як Гость|
Група "Гості"
Вітаю Вас Гость |RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітаємо [28]
Свято, ювілей
Події у світі [39]
Новини, події, відгуки
Наші нагороди [3]
Корисно знати [15]
Моя країна - Україна [11]
Пам`ятні дати [3]
Банери друзів
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0


Ми в каталогах



Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Каталог интернет-ресурсов - MediumSEARCH.com

Белый каталог сайтов

Украина-Сегодня: Каталог сайтов


Мультиплеєр
Аналіз
роботи шкільного методичного об’єднання
вчителів української мови і літератури та
російської мови та світової літератури
у 2011-2012 н.р.


Динамізм, притаманний сучасній цивілізації, зростання соціальної ролі особистості, гуманізація та демократизація суспільства, інтелектуалізація праці, швидка зміна техніки і технологій в усьому світі – усе це потребує створення таких умов, за яких народ України став би нацією, що постійно навчається.
Згідно з Державною національною програмою «Освіта» («Україна XXI століття») розбудова системи освіти, її докорінне реформування мають стати основою відтворення інтелектуального, духовного потенціалу народу, виходу вітчизняної науки, техніки і культури на світовий рівень.
Одним із пріоритетних завдань, поставлених Законами України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», є істотне поліпшення методичної роботи в навчально-освітніх закладах держави. Успіхи навчання й виховання школярів значною мірою залежать від уміння керівників навчальних закладів організувати та спрямувати роботу педагогів на інтенсивне впровадження в практику нових прогресивних педагогічних ідей, технологій навчання і виховання, досягнень сучасної педагогічної науки та практики.
У сучасній освіті змінюються технології: запроваджуються активні методи навчання, проектно-дослідні методи роботи, відбувається введення здоров′язбережувальних програм, активізується робота з обдарованими дітьми, запроваджується профільне навчання тощо. Основу і зміст таких процесів становить інноваційна діяльність, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему, що передбачає найвищий ступінь педагогічної творчості. Відбувається комплексний перехід на нові освітні моделі. З′явився досвід інноваційної діяльності окремих вчителів, навчальних закладів. Передовий досвід став набув інтелектуального характеру і має форму свого роду ноу-хау. Суб'єктом, носієм інноваційного процесу є насамперед педагог-новатор, передовий педагогічний досвід якого вивчається.
У контексті нововведень у минулому навчальному уроці проблемною темою ШМО було визначено «Технологія розвивального навчання як засіб соціальної адаптації навчально-виховного процесу» та проведено методико-дослідницьку роботу з основних питань. Заплановані цілі та завдання реалізовані в повному обсязі.
Підвищенню рівня професійної компетентності членів ШМО сприяло:
- діагностування членів ШМО з метою виявлення конкретних потреб, запитів педагогів, визначення рівня професійної компетентності;
- осмислення кожним учителем власного рівня професійної компетентності, ступеня відповідальності еталонній моделі; 
- втілення в навчально-виховний процес вимог Державного стандарту загальної середньої освіти; 
- впровадження в освітній процес інноваційних технологій (інтерактивне навчання, технології розвитку критичного мислення, метод проектів, інформаційно-комунікаційні технології, використання креативних методів навчання); 
- поєднання допомоги вчителям ШМО в організації роботи із самоосвіти з науково-методичної проблеми; 
- сприяння розвиткові мотивів творчої діяльності, формування потреби в досягненнях; 
- ознайомлення педагогів з найновішими досягненнями психолого-педагогічної науки, передовим педагогічним досвідом стосовно викладання української мови і літератури та російської мови та світової літератури. 
Члени ШМО у 2012-2013 н.р. брали активну участь у методичній на рівні району та області:
- Участь в обласному етапі конкурсу «Учитель року – 2012» у номінації українська мова та література (Соловйова М.В.);
- ІІ місце в обласному конкурсі електронного портфоліо методичних об’єднань учителів української мови та літератури (Соловйова М.В.);
- Засідання РМО учителів української мови та літератури Осипенківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 23.11.2011 року на базі уроку української літератури у 8-А класі (Соловйова М.В.).
- Проведення уроку української літератури в 11-А класі для учителів РМО 11.02.2012 року (Погоріла О.П.). 
- Участь у засідання РМО учителів російської мови та світової літератури (Новосела Т.А.).
Популяризацію власного педагогічного досвіду постійно ведуть у періодичній методичній літературі та на сторінках фахових порталів (Новосела Т.А., Соловйова М.В.).
У 2011-2012 н.р. Соловйова М.В. та Погоріла О.П. пройшли чергову атестацію і підтвердили встановлені раніше категорії та звання. Значне місце у діяльності методичної роботи відведено організації представницьких заходів у системі створення особистого досвіду. З метою підвищення ролі вчителя, пропаганди перспективного педагогічного досвіду у рамках атестації проводилися творчі звіти вчителів.

За результатами учнівських конкурсів та олімпіад робота членів ШМО указує на достатньо високий рівень підготовки:

ПІП учителя

Конкурс

Олімпіада

Результат

Область

Район

Новосела

Тетяна Анатоліївна

МАН

 

І

 

МАН

ІІ

МАН

ІІІ

Соловйова

Марина Володимирівна

Імені П.Яцика

 

 

І

Імені Т.Шевченка

ІІ

 

Юні знавці Біблії

 

І

Патріотизм у долі Запоріжжя

 

ІІІ

 

Даниленко Людмила Вікторівна

МАН

 

ІІІ

 

Питання стану викладання української мови та літератури, результати контрольних робіт, участі дітей в олімпіадах, конкурсах розглядалися на засіданнях ШМО, нарадах при директорові. Учителі-філологи при викладанні української мови та літератури і російської мови та світової літератури керуються державними програмами, які затверджені Міністерством освіти і науки України. Учителі дотримуються вимог, передбачених програмою.
Записи в журналах ведуться правильно, відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки. Тематичні контрольні роботи оцінюються вчителями об'єктивно. Практична частина – розвиток зв’язного мовлення, контрольні роботи виконані відповідно календарних планів. Усі учні забезпечені підручниками, деякі класи мають робочі зошити та зошити для тематичних атестацій. Перевірка зошитів здійснюється регулярно, письмові роботи оцінюються об'єктивно. У зошитах відстежується певна система роботи: диктанти (графічний, логічний, тлумачний, лексико-словниковий, програмований ), різноманітні вправи (творче конструювання, дослідження – відновлення, орфографічний практикум, евристичний експеримент, дослідження – аналіз, дослідження – моделювання), самостійні роботи, складання схем, написання творчих робіт, переказів, творів. Всі види робіт, як в робочих, так і в контрольних зошитах, оформляються правильно, згідно з вимогами. У зошитах учнів систематично відображаються завдання, які спрямовані на формування навичок грамотного орфографічного письма
Індивідуалізація та диференціація на уроках української мови та літератури досягається шляхом використання педагогами завдань різної складності, підготовка рефератів, повідомлень, творчих робіт тощо. На уроках української мови і літератури та російської мови та світової літератури вчителі використовують сучасні інформаційні технології, учні залучаються до використання мережі Інтернет.
Науково-методичне забезпечення викладання предмету задовільне. У кабінетах є науково-методична література, таблиці з предмету, роздатковий матеріал, словники, теки систематизовані за розділами програми, підготовлено викладки творчих робіт учнів.
Постійно проводиться зріз знань через аналіз контрольних робіт, тематичних, семестрових, річних оцінок, ДПА, що дає змогу виявити недоліки у роботі учителів. Результати ЗНО виявили, що оцінювання з української мови та літератури у більшості об’єктивне. Взаємовідвідування уроків та виховних заходів сприяє координації консультаційно-корекційної роботи ШМО.
Виховна робота ШМО мала на меті:
- спонукати учнів до вивчення предметів філологічного циклу;
- сприяти активізації пізнавального інтересу до вивчення рідної мови, мов національних меншин, іноземних мов;
- формувати життєві компетенції на прикладах рідної та світової літератури.
Учителями проводиться позакласна робота з предмета. У закладі систематично проводяться предметні тижні української мови та літератури та російської мови та світової літератури, конкурси, вечори поезії. Традиційним стало організація і проведення вітального слова для учасників ІІ (районного) етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (Соловйова М.В.)
При ШМО організована робота двох творчих груп під керівництвом Погорілої О.П. та Солонської О.А., їх робота визнана перспективною.
Роботу ШМО учителів української мови та літератури і російської мови та світової літератури у 2011-2012 н.р. визнано задовільною.


Пошук
Годинник
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні сайти

Освітній портал

Архів статей
Наша кнопка
         Вставте цей код на свій сайт
Хмаринка тегів
Наші гості
free counters

Copyright MyCorp © 2024