Освіта протягом усього життя має будуватись на чотирьох стовпах: навчитись пізнавати, навчитися працювати, навчитись жити разом, навчитись жити. Особливістю нашого часу є часті прояви девіантної, тобто з відхиленням від прийнятих у суспільстві соціально-психологічних і моральних норм, поведінки серед учнівської молоді. Причин цьому кілька: одна з них – соціальна незрілість, що проявляється у прагненні випробувати нові відчуття, у допитливості, цікавості, недостатній здатності прогнозувати наслідки тієї чи іншої дії, у підвищеному бажанні незалежності. Молода людина не завжди відповідає вимогам, які висуває до неї суспільство щодо виконання нею певних соціальних функцій; сама ж вона, у свою чергу, уважає, що не одержує від суспільства того, на що має право розраховувати.
|