Калина

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід


Вівторок, 19.03.2024, 09:09

Ви увійшли як Гость|
Група "Гості"
Вітаю Вас Гость |RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітаємо [28]
Свято, ювілей
Події у світі [39]
Новини, події, відгуки
Наші нагороди [3]
Корисно знати [15]
Моя країна - Україна [11]
Пам`ятні дати [3]
Банери друзів
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Ми в каталогах



Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Каталог интернет-ресурсов - MediumSEARCH.com

Белый каталог сайтов

Украина-Сегодня: Каталог сайтов


Мультиплеєр

IV. Тематика засідань.

ПЛАН

роботи шкільного методичного об`єднання вчителів-філологів

(української мови та літератури та російської мови та зарубіжної літератури)

Осипенківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

І семестр  2011-2012 н.р.

п/п

Дата проведення.

Етапи роботи засідання ШМО.

 

Тема засідання.

Відповід. за підготовку питання.

1.

30.09.

2011 рік.

Інноваційні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності організації та управління навчально-виховним процесом.

 

 

 

 

 

Вивчення нормативних документів МОН України.

1. Узгодження та затвердження плану та напрямків роботи ШМО філологів на 2011-2012 навчальний рік.

Соловйова М.В.

2. Вивчення нормативних документів Міністерства освіти та методичних рекомендацій  щодо питань вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літературив загальноосвітніх закладах у 2011-2012 н.р.

Соловйова М.В.

3. Ознайомлення з:
 Концепцією літературної освіти від 26.01.2011 року № 58;
 Концепцією державної мовної політики. Указ Президента України від 15 лютого 2010 року №161/2010;
 Концепцією мовної освіти в Україні (проект).

Соловйова М.В.

 

Дослідження методичної теми школи: «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб соціальної адаптації компетентної та успішної особистості учня».

4.     Соціально орієнтований урок.
 У чому полягає саме інноваційний підхід до проектування такої системи?
 Класифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем);
 педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу:
 педагогічні технології на основі активізації інтенсифікації діяльності учнів;
 педагогічні технології на основі ефективності управління та організації навчального процесу.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

 

 

 

Вивчення методик організації навчальної  та виховної діяльності.

 

5. Компетентнісний підхід під час вивчення української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

6. Звіт про курсову перепідготовку учителя української мови та літератури Погорілої О.П.

Погоріла О.П.

7. Організація допрофільної підготовки та переходу на профільне навчання в 10 класі.

Солонська О.А.

8. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання  української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 5-ому класі.

Соловйова М.В.

Мальцева Н.С.

Стасюк Н.М.

9. Підготовка та проведення шкільних етапів:

- олімпіади з української мови та літератури;

- олімпіади з російської мови та зарубіжної літератури;

- Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

Стасюк Н.М.

Мальцева Н.С.

2.

14.12.

2011 рік.

Вплив креативних якостей учителя-словесника на формування учня як творчої особистості.

 

 

 

 

Консультації з  розвитку та підвищення професійноїмайстерності.

1. Професійно-особистісний розвиток словесника в умовах  роботи в школі.

Соловйова М.В.

2. Організація та методика роботи з обдарованими  учнями.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

3. Сучасні педагогічні технології навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури.

Соловйова М.В.

4. Сучасні вимоги до узагальнення, опису та поширення педагогічного досвіду.

Соловйова М.В.

Стасюк Н.М.

Семінар-практикум

«Калейдоскоп інноваційних технологій, методів і форм  навчання»

5. Розвиток критичного та креативного мислення на уроках української мови та літератури:

1) Специфіка застосування технології розвитку критичного мислення у процесі навчання української мови та літератури (за досвідом роботи Соловйової М.В.).

2) Креативність як спроможність до нестандартного, оригінального й конструктивного мислення й поведінки у процесі навчання української літератури (за досвідом роботи Погорілої О.П.).

 

 

 

 

Соловйова М.В.

 

 

Погоріла О.П.

 

 

Вивчення методик організації навчальної  та виховної діяльності.

6. Огляд результатів адаптаційного періоду навчання української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури у 10-ому класі.

Солонська О.А.

Новосела Т.А.

7. Підсумки шкільного та районного етапів олімпіад, з української мови та літератури, російської мови та літератури, конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.

Соловйова М.В.

8. Аналіз науково-дослідницької діяльності учнів та корегуючої  ролі учителя-керівника.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

9. Результати перевірки роботи учителів-філологів у І семестрі 2011-2012 н.р.:

- виконання вимог єдиного орфографічного режиму;

-  перевірка техніки читання.

Соловйова М.В.

Новосела Т.А.

 

Пошук
Годинник
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні сайти

Освітній портал

Архів статей
Наша кнопка
         Вставте цей код на свій сайт
Хмаринка тегів
Наші гості
free counters

Copyright MyCorp © 2024