Калина

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід


Вівторок, 26.09.2017, 21:15

Ви увійшли як Гость|
Група "Гості"
Вітаю Вас Гость |RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вітаємо [28]
Свято, ювілей
Події у світі [39]
Новини, події, відгуки
Наші нагороди [3]
Корисно знати [15]
Моя країна - Україна [11]
Пам`ятні дати [3]
Банери друзів
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Ми в каталогах



Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Каталог интернет-ресурсов - MediumSEARCH.com

Белый каталог сайтов

Украина-Сегодня: Каталог сайтов


Мультиплеєр
Майстер – клас «Я роблю це так»
Скажи мені – і я забуду.
Покажи мені – і я запам’ятаю.
Дай мені діяти самому – і я навчуся!
Древня китайська мудрість
План
Привітання (відео).
 
1. WWW (з англ. World Wide Web – всесвітня павутина) – глобальна інформаційна система, основою якої є гіперпосилання. Головна функція – пошук через веб-каталоги та пошукові сервери. (Робота із хронологічними таблицями, словникова робота).
2. Електронна пошта (е-mail) належить до засобів дистанційного доступу, забезпечує передачу інформації на різні відстані будь-якого об’єму.
3. Використання можливостей інтерактивного спілкування в реальному часі у текстовому режимі (форуми, чати, ICQ) та у голосовому і відео режимі (Skype) «наближає» спілкування. 
4. Web-бібліотеки (електронні та аудіокниги).

Василь Симоненко "Лебеді материнства (виконує автор)"

 

Ліна Костенко "Крила (виконує Богдан Ступка)"

5. Web-галереї. 

Ілюстрації до поеми Івана Котляревського «Енеїда» Оксани Тернавської. http://tyzhden.ua/Gallery/30452/1#gallery

6. Планування роботи з вивчення великих тематичних циклів.

 

Завдання до вивчення творчості Тараса Шевченка у 9-му класі
 
І. Група «Не весело на світі жить, Коли нема кого любить» - жінки в житті Тараса Шевченка http://chervona-kalina.ucoz.com/blog/ne_veselo_na_sviti_zhit_koli_nema_kogo_ljubit/2013-03-09-62
Завдання: скласти доповідь про особисте життя Тараса Шевченка.
 
ІІ. Група «Невідомий Шевченко» - знайомство з архівними матеріалами. http://kobzar.ua/page/49 
Завдання: які нові факти із життя Тараса Шевченка вам стали відомі.
 
ІІІ. Група «Шевченко і Запоріжжя» - місце Кобзаря в історії та літературі рідного краю.
- Шевченко на Хортиці (http://www.umoloda.kiev.ua/regions/53/116/0/13841/).
- Шевченко у творах письменників рідного краю (http://chervona-kalina.ucoz.com/news/ukrajina_lishe_zvuk_bez_tebe/2012-03-09-34).
Завдання: створити  дослідницьку розвідку «Шевченко у нашому краї».
 
ІV. Група «Шевченко і Україна» – значення ролі Шевченка в історичному процесі нашої держави.(Вільний пошук)
Завдання: дати оцінку постаті Шевченка у сучасному державотворенні країни.
 
V. Група «І мене в сім`ї великій…» – вшанування пам’яті Тараса Шевченка.
- Національна премія України імені Тараса Шевченка (http://uk.wikipedia.org/wiki)
- Пам`ятники Т. Шевченка в Україні та у світі (http://uk.wikipedia.org/wiki)
Завдання: підготувати пропозиції щодо нових підходів щодо вшанування пам’яті Кобзаря у ХХІ столітті. 
 
VІ. Група «Художник Т.Шевченко» – укладання електронного альбому, де використання сайтів з web-галереями  сприятиме ознайомленню учнів з живописною спадщиною митця http://storinka-m.kiev.ua/section_14.php?u_id=490, http://tarasshevchenko.at.ua/photo/2-1-0-0-2, http://skripnikmarina.ucoz.ua/photo/kartini_t_shevchenka/kartini_t_g_shevchenka/6.
Завдання: 
Дати власну оцінку живописній манері Тараса Шевченка. 
Які події відбулися у житті Тараса Шевченка у 1838 році? (Крім ключової події – викупу з кріпацтва, учні можуть дізнатися про те, що цей рік був позначений активною діяльністю Шевченка як художника).
 
VІІ. Група екскурсоводи – віртуальна подорож залами Національного музею Тараса Шевченка http://museumshevchenko.org.ua/page.php?id=107,  де виставлено цінні експонати життя та побуту часів Тараса Шевченка сприятимуть реалізації міжпредметних зв’язків (історія, етнографія).
Завдання: створити віртуальну екскурсію залами Національного музею.
 
VІІІ. Тарас Шевченко у віртуальному світі (створити та презентувати медіапродукт).
 
8. Самостійної роботи учнів у блогосфері.
Блог «Alexandra»
«Майбутнє – це своєрідна ілюзія» http://solonskaya.blogspot.com/2013/08/21.html, «На чому тримається наша планета?» http://solonskaya.blogspot.com/2014/06/35.html.
 
9. Пропоную вам самостійно скласти завдання до уроку, де б було застосовано мережеві технології як засіб формування літературної компетентності. Результатом має стати творчий доробок учня.

Пропонована тема:

Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю в повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків». Духовний світ людини у зв’язку зі світом природи. (10 клас)

Таким чином, я роблю це так, тепер і ви зможете також це робити.

P.S. "Вічна загадка генія" http://chervona-kalina.ucoz.com/index/vichna_zagadka_genija/0-93
Пошук
Годинник
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні сайти

Освітній портал

Архів статей
Наша кнопка
         Вставте цей код на свій сайт
Хмаринка тегів
Наші гості
free counters

Copyright MyCorp © 2017