Критерії оцінювання Навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин
Оцінювання результатів навчання української мови
та мов національних меншин здійснюється на основі функціонального підходу до
шкільної мовної освіти, яка має забезпечувати вміння учнів ефективно
користуватися мовою як засобом пізнання, комунікації, високу мовну культуру
особистості, сприяти формуванню її громадянської позиції та національної
самосвідомості. Функціональний підхід передбачає таке співвідношення мовної
теорії й мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток навичок
мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. Робота над
мовною теорією, формуванням знань про мову підпорядковується інтересам розвитку
мовлення учня.
В оцінюванні результатів навчання мови треба
враховувати, що мова є не лише предметом вивчення, а й засобом вивчення інших
предметів, що підвищує вимоги до рівня сформованості мовленнєвих навичок
школярів.
|